FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/sofya/70776830_688963411608636_4391749960199045120_n.jpg /Files/images/sofya/70895793_688963198275324_3614626282832134144_n.jpg/Files/images/sofya/70179556_687616218410022_1895084938458300416_n.jpg/Files/images/sofya/71269398_687616375076673_9044162108362588160_n.jpg

Сьогодні все частіше в шкільному середовищі звучить слово «булінг». У перекладі з англійської воно означає знущання, цькування чи залякування. Булінг відрізняється від звичайної суперечки між дітьми тим, що супроводжується фізичним чи психологічним насиллям: дитину висміюють, залякують, б’ють, псують речі. За даними міністерства освіти, тільки минулого року шкільні психологи отримали близько 109 тисяч звернень через цькування учнів.


/Files/images/JlxPpgrQOTE.jpg

Секрети ефективного спілкування

Кожен з нас хоче знати секрет, своєрідну формулу успішного спілкування: що потрібно робити, щоб легко налаштувати контакт з малознайомими людьми; підвищити ефективність спілкування з друзями та близькими людьми. Ефективність спілкування - це той "кінцевий продукт",який ми хочемо отримати в результаті нашої взаємодії. Під ефективністю спілкування мирозуміємо оптимальний спосіб досягнення поставлених комунікативних цілей.

Основні правила ефективного спілкування:

  • Концентруйте увагу на людині, яка говорить,на її повідомленні./Files/images/ca721adc003f4121090e145ff9908194.png
  • Уточнюйте, чи правильно ви зрозуміли як загальний зміст прийнятої інформації, так і її деталі.
  • Повідомляйте іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.
  • У процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.
  • Домагайтеся, щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовності повідомлення інформації. Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до нових повідомлень.
  • Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію (співпереживання)до співрозмовника.
  • Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак розуміння та інші.

Прийоми ефективного спілкування:

---- "Правило трьох двадцяти":

  • перші 20 секунд зустрічі вас оцінюють.
  • перші 20 секунд має значення як і що ви почали говорити.
  • і безумовно - 20 сантиметрів посмішки і чарівності.

--- 6 правил гарного співрозмовника:

  • Виявляти щиру цікавість до співрозмовника.
  • Посміхатися.
  • Запам'ятати ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом психологічного «поглажування»).
  • Вміти слухати.
  • Вести розмову в колі інтересів вашого співрозмовника.
  • Ставитися до нього з повагою.

--- Як збільшити корисність контакту:

  • Бути спостережливим;
  • Зробити комплімент;
  • Говорити про проблеми співрозмовника;

--- Який результат ви отримаєте:

  • Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування.
  • Ви завоюєте співрозмовника.
  • Ви підвищите вашу самооцінку.

Поради щодо спілкування:

  • Ставлення людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них;/Files/images/99672952.jpg
  • Хто любить людей, того й люди люблять;
  • Виявляйте ініціативу в приязному ставленні до інших;
  • Цікавтеся людьми, що оточують вас, їхніми турботами і радощами;
  • Ніколи не користуватиметься популярністю той, хто не цікавиться справами інших людей;
  • Учіться ставити себе на місце іншої людини;
  • Вживайте якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей: "даруйте", "перепрошую", "дякую", "будь ласка" та інші. Ввічливість обеззброює;

Для успішного встановлення контактів із людьми треба:

  • Якомога швидше знайти спільні інтереси;
  • По-дружньому ставитися до співрозмовника (усміхатися, уважно слухати);
  • Не виявляти до співрозмовника зверхності;
  • Щиро цікавитися співрозмовником, тим, що він говорить;
  • Враховувати поведінку та термінологію людини, з якою говорите;
  • Нападами та лайкою людей не переконаєте;
  • Для того, щоб переконати когось, ттеба"знайти необхідні аргументи, правильно їх упорядкувати і сформулювати;

Кiлькiсть переглядiв: 673