FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/psiholog/94712236_1515255225319642_1925587783309590528_n.jpg /Files/images/psiholog/94482010_860760761095353_2203688406079242240_n.jpg /Files/images/psiholog/94707576_710567153106495_1508500305149427712_n (1).jpg /Files/images/psiholog/94615310_2799282256856394_8103580986551304192_n.jpg


/Files/images/psiholog/Без названия.jpg

wym-1587989115057- Казка для дітей про коронавірус. Чому мені не можна до бабусі?


/Files/images/kutok_zdorov_ya/14e3ff33054473817f4929f9028cab77-860x580-c-1.jpg

"Як захистити себе від коронавірусу"

wym-1586771821540- "Як захиститися від коронавірусу"

wym-1586772611923-"Дізнайся про свою супер силу"

wym-1586776845674-Карантиноправила


Карантин — річ, звичайно, несподівана. Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров'я, а ще й для тренування навички планування справ.

Пропоную вам поради, що допоможуть вам плідно працювати протягом цього часу. А головне — встигнути відпочити!

• Перша порада: свій ранок починайте в звичний для вас час. Ніжитися в ліжку будемо, як зазвичай, у вихідні дні.

• Друга порада: покладіть перед собою чистий папір, це буде ваш лист-план. Запишіть у два рядки: першочергове (наприклад: зарядка — пів години, душ — 10 хвилин, сніданок — 10 хвилин, прочитати робочу пошту — 5 хвилин та інше) та другорядне (погуляти з собакою/кішкою — півгодини, увійти в соцмережі та поспілкуватись із друзями — 20 хвилин та інше). Починайте свій день З ВАЖЛИВОГО!

• Третя порада: на кожне робоче завдання виділяйте час для його виконання (20-30 хвилин) та для ОБОВ'ЯЗКОВОГО ВІДПОЧИНКУ (15-20 хвилин).

• Четверта порада: виконуючи завдання, уважно читайте умови та користуйтесь короткими записами головних слів/думок. Це вам допоможе зосередитися на важливому в завданні. Якщо щось стало незрозуміло, не зволікайте. Лист або дзвінок другу/викладачеві стане в нагоді. Приємне спілкування та корисна порада допоможуть вирішити будь-яке завдання.

• П'ята порада: відмітьте у вашому листі-плані виконані заплановані дії. Похваліть себе та приступайте до списку справ другої колонки, обов'язково відпочиваючи після виконаного завдання.

"МОТИВАЦІЯ ТВОРИТЬ ЧУДЕСА"

Стан, коли треба щось робити, але зовсім не хочеться, знайомий кожному. Наприклад, ніяк не можеш змусити себе сісти за виконання важливого завдання, відтягувати його до останнього, зриває терміни. І думаєш про це цілими днями, і сниться воно ночами, але працювати – ой як не хочеться. Часом йдеться про речі, які можна зробити за пару хвилин. У такі моменти нам не вистачає мотивації, внутрішнього бажання, вогника для того, щоб взяти і зробити. Тому необхідно себе мотивувати використовуючи для цього декілька кроків:

1. Запишіть свої цілі і прагніть до них. Обов'язково. Нічого не мотивує нас так, як досягнення будь-якіх цілей, нехай навіть і незначних. Тільки формулюйте їх максимально зрозуміло і чітко, позначте терміни і обсяги. На папері все виглядає більш зрозуміло, ніж в голові. З'являється внутрішня впевненість, що все вийде. 2. Плануйте. Самого встановлення цілей недостатньо, реалізувати їх без плану практично неможливо. Але знаючи, чого хочеш досягти, легше зрозуміти, як це зробити. Визначте конкретні кроки і слідуйте плану.

3. Знайомтеся з надихаючими біографіями. Ми вчимося на власному досвіді, але досвід інших людей теж часто виявляється надихаючим і корисним. Якщо ви відчуваєте, що «запала» не вистачає, зверніться до історій людей, які домоглися багато чого. Їхні долі часто змушують повірити, що будь-які мрії здійсненні. Особливо сильно впливають на нас історії, пов’язані з нашою продуктивною діяльністю. Прикладів багато. А кожен з них-ваш ключ до більш продуктивної діяльності. Просто скажіть собі: «Я зможу так само, або навіть краще».

4. Заздріть. Ні вам не почулося. Іноді заздрість спонукає людей діяти, впевнено іти до досягнення своє мети. Заздрість-дуже сильний мотиватор. До того ж природний, так же ми влаштовані.

5. Надихайтеся цитатами. Буває так, що одне речення, сказана або прочитана вчасно фраза, спонукає діяти і напружено працювати, навіть коли це складно. Додайте свої улюблені цитати над робочим столом. Нехай будуть перед очима, налаштовують вас на хвилю успіху і надають впевненості у власних силах.

6. Змініть мислення. Успіх часто народжується в нашій голові. Трохи оптимізму і впевненості у власних силах можуть нам допомогти досягти будь-які цілі. Приступаючи до нової справи використовуй позитивне мислення, налаштовуйся на успішний результат.

7. Вчиться. Впевненість в власних силах повинна спиратися на знання і навички. Відчувайте, що не вистачає кваліфікації, - запишіться на курси, послухай вебінар, на майстер-клас.

8. Уникайте того, що відволікає. При виконанні невідкладної справи позбавтеся від всіх сторонніх чинників, які заважають сконцентруватися на роботі.

9. Нагородіть себе за виконану роботу. Зробили справу? Нагородіть себе подарунком. Знаючи, що в кінці чекає нагорода, навіть така невелика, як чашка кави, приступити до роботи простіше і азартніше.

10. Використовуйте ці кроки в своїй роботі і бажання досягати своїх цілей, створювати проекти, втілювати мрії не згасне. Дійте! Успіхів вам!


Кiлькiсть переглядiв: 172