Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Ігри з картками

/Files/images/завантаження.jpg

«Хитрі числа»

  • Варіант 1

Для гри вам знадобиться 20 карток, на яких потрібно написати числа від 1 до 20.

Беруть участь 2 людини, наприклад дорослий і дитина. Картки перемішуються, половина видається дитині, який розкладає їх перед собою в довільному порядку. Дорослий викладає перед дитиною одну зі своїх карток. Побачивши на ній число, дитина повинна вибрати зі своїх карток картку з найближчим числом в порядку зростання або в порядку убування (про це треба домовитися заздалегідь) і покласти зверху. Якщо у нього є і наступне за порядком число, то він покладе ще одну картку і т. д. Потім дорослий викладає другу картку. Дитина виконує те ж завдання. Гра продовжується, поки у кого-небудь з учасників не закінчаться картки.

  • Варіант 2

Для гри вам будуть потрібні ті ж 20 карток з числами.

Картки перемішуються і викладаються перед дитиною квадратом по 3 в 3 ряди, тобто використовуються 9 довільно вибраних карток з 20. Дитина повинен перекласти картки так, щоб числа стояли в порядку зростання (або зменшення), починаючи від лівого верхнього кута.

У міру занять з картками проводиться ускладнення завдань: може використовуватися більша їх кількість, обмежується час на виконання завдання.


/Files/photogallery/sportt3.jpg
«Один за одним»

Для гри вам знадобиться набір карток з усіма літерами алфавіту.

Розкладіть картки перед дитиною. При цьому деякі букви покладіть не в алфавітному порядку. Дитина повинна уважно подивитися на картки і поміняти їх місцями так, щоб відновити алфавітний порядок. Починати заняття можна з 3-4 неправильно розташованих карток. Згодом завдання ускладнюються, кількість необхідних переміщень збільшується.

Уміння концентрувати увагу добре тренується при проведенні гри на точне копіювання вихідного зразка. Пропонуємо вам використовувати для цього літерний матеріал, це допоможе дитині безпомилково виконувати завдання по російській мові.

«Не втрачай букви»

Для гри вам знадобляться, картки, на яких потрібно написати поєднання букв, які схожі на слова, але такими не є.

Дитині дається завдання точно переписати рядки. Варіанти цієї гри відрізняються за рівнями складності. На початковому етапі занять можна проводити перший і другий варіанти гри, складаючи рядки за аналогією з наведеними нижче: всього використовується 7-8 букв в літеросполученні, з них 3-4 літери чергуються.

  • Варіант 1

СЛАСЕЛЛА ДАССЕКЕ СЕЛАССА

  • Варіант 2

КОРРИКС КУСУРА ИКОССИР

  • Варіант 3

ПРЕМАРАП СТАССИТ РАММЕТАТ

  • Варіант 4

РАКИССУМАКИРУ КАММУКАР

  • Варіант 5

ПЕРИЛЛИМЕНАТ КОСИКУМАРАНН

  • Варіант 6

РАПЕТОННУКАШИМЕСЬ ПЕЛАКУССИ

Аналоги третього-шостого варіантів використовуються на тих етапах занять з дитиною, коли він вже буде з легкістю справлятися з першими варіантами гри, тобто навчиться певною мірою концентрувати увагу. Класичною грою на розвиток уваги є завдання на пошук відмінностей на картинках. Ми пропонуємо шукати відмінності в комбінаціях з літер, чисел, геометричних фігур. Це буде розвивати пильність, необхідну при виконанні письмових робіт на уроках.


/Files/photogallery/images (1).jpg
«Шифровка» з перестановками і пропусками

Для гри вам знадобиться аркуш паперу, на якому необхідно заздалегідь написати слова і пропозиції, залишаючи вільне місце для запису шифровки.

Варіанти шифровки пропонуються різні.

  • Варіант 1

Зашифруйте слова і пропозиції, записуючи слова навпаки.

рукав - вакур

Сьогодні на вулиці холодно. - Яндогес ан ецилу ондолох.

  • Варіант 2

Зашифруйте слова, змінюючи перший і останній склад місцями.

добре - шорохо; погода - дагопо; математика - катема - тіма

  • Варіант 3

Зашифруйте пропозицію, записавши його з пропусками всіх голосних.

Заходимо в школу. - Зхдм в шкл.

Можна придумати й інші варіанти шифровки.

/Files/images/s6nkIpN_G6A.jpg

Інтелектуальна гра для учнів 1-2 класів «В гостях у казки»

  • ПІСЕНЬКА ПРО КАЗКУ

Казка по лісі йде -

Казку за руку веде,

З річки виходить казка!

З трамвая! З воріт!

Це що за хоровод?

Це казок хоровод!

Казка-умніца і краса,

З нами поряд живе..

Хлопці, сьогодні я запрошую вас у чарівну подорож. Ви вже здогадалися куди? Звичайно, у казку. Її населяють різні добрі і злі герої: гноми і тролі, чаклуни і лісовики, Баба-Яга і Кощій Безсмертний, Іван-царевич і Олена Прекрасна. Я думаю, що всі ви любите казки. Правда? Коли я була маленька, мама розповідала мені казки і завжди примовляла:


«Казка, казка-примовка

Розповісти казку не жарт,

Щоб з самого початку

Казка реченькой дзюрчала».

Напевно, і ваші мами, бабусі читали вам казки про тварин, про казкових героїв і різних істот? А ви, хлопці, що можете сказати про казку, якими гарними словами її уявити?

Сьогодні ми з вами пригадаємо і поговоримо про ваших улюблених казках. Я пропоную вам вирушити у казкову подорож.

Я знаю, ви любите гри,

Пісні, загадки і танцю.

Але немає нічого цікавішого,

Чому наші чарівні казки.

На шляху нас чекають різні «казкові» випробування.

Для того, щоб успішно подолати всі випробування, які чекають нас на шляху до країни казок, необхідно розділитися на 3 команди.

Конкурс 1. Збери чарівні предмети.

Я пропоную вам вирушити в путь-доріженьку: білий світ побачити, людей подивитися, себе показати. Дорога нам належить далека. Потрібно зібрати сумку з речами самими необхідними, казковими.

Ви повинні назвати чарівні властивості кожного предмета, який беремо в дорогу.

(Команди беруть участь по черзі)

Шапка-невидимка, дзеркальце, посудину з живою водою, колечко, яблуко, клубочок, туфелька, квітка, золотий ключик

Конкурс 2. Додай ім'я казкового героя.

Казкові герої часто носять довгі імена. У мене написана тільки частина імені. Давайте назвемо повне ім'я героя.

Вчитель називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.

  • Кощій...
  • Іван...
  • Василина...
  • Спляча...
  • Хлопчик з...
  • Змій...
  • Курочка...
  • Сівка...
  • Коник...
  • Гуси-...

Варіанти відповіді: Безсмертний, Ряба, Бурка, Горбунок, Премудра, Мізінчик, Дурак, Лебеді, Красуня, Горинич.

Конкурс 4. Загадковий.

Чекали маму з молоком,

А пустили вовка в дім,...

Ким же були ці

Маленькі діти?

У дитинстві всі над ним сміялися,

Відштовхнути його старалися:

Адже ніхто не знав, що він

Білим лебедем народжений.

Вона була артисткою

Прекрасної, як зірка,

Від злого Карабаса

Втекла назавжди.

Він в Італії народився,

Він пишався своєю сім'єю.

Він не просто хлопчик-цибуля,

Він надійний, вірний друг.

Над простим моїм питанням

Не витратиш багато сил.

Хто хлопчика з довгим носом

З поліна змайстрував?

/Files/images/1445344269_konkursy-ko-dnju-svjatogo-valentina-v-shkole-igry-i-zadanija-dlja-detej.jpg

Варіанти відповіді: Чиполіно, Тато Карло, Семеро Козенят, Мальвіна, Гидке каченя.

  • Підведення підсумків.

Ось і підходить до кінця наша подорож по казках. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. Багато казок ми згадали. У різних казках побували. Що найголовніше у всіх казках? (Добро перемагає зло.) Я бачу ваші радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим.

Кiлькiсть переглядiв: 465